Bestel- en bezorginformatie LadderHulp.nl

Wat gebeurd er nadat ik een bestelling geplaatst heb?

 

Stap 1: U krijgt een orderbevestiging per e-mail

Als u de bestelling heeft voltooid sturen wij per e-mail een orderbevestiging met daarin alle informatie over uw bestelling.

U vindt hier onder andere het ordernummer en de factuur ( in de bijlage ) 


Stap 2: Uw bestelling wordt verzameld en verstuurd (Track and trace ) 

Wij verzenden de bestelde artikelen binnen 1 werkdag na ontvangst betaling.

Zodra de order verzameld is wordt deze bij onze vervoerder aangemeld voor verzending.

U ontvangt van ons een e-mail dat dit gebeurd is.

U ontvangt later op de dag een e-mail van onze vervoerder met daarin de track and trace code, zodat u kunt zien hoe laat uw bestelling zal worden afgeleverd ( in een tijdsblok van 2 uur ).

(Geen track and trace code ontvangen? Neem dan contact met ons op voor meer informatie.)

Wat als ik niet thuis ben?

Als u overdag niet aanwezig bent om de bestelling in ontvangst te nemen is er aan het einde van het bestelproces een vak "opmerkingen" waar u aan kunt geven waar de chauffeur uw bestelling neer mag zetten ( bijvoorbeel: bij de buren, in een tuin of schuur ).

Tevens is het ook mogelijk een gewenste afleverdag aan te geven. Dit kan ook in het bestelformulier bij het blokje "opmerkingen".

Stap 3: Uw bestelling wordt afgeleverd

Uw bestelling wordt afgeleverd op het door u aangeven afleveradres.

 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »